Donderdag

1 november 2012 - Den Hoorn, Nederland

Ik denk dat ik geloof dat ik het zo'n beetje heb. Nog even brood klaarmaken voor het ontbijt in het vliegtuig, nog even een verlengsnoer inpakken (was vorig jaar erg handig) en een handbagage tas uitzoeken, en de toilettas inpakken dan ben ik er geloof ik. Ik moet alleen nog even verzinnen welke schoenen ik aandoe...

Het hele huis is gestofzuigd en ietwat opgeruimd, alhoewel jullie het verschil niet zullen zien, ben ik lekker bezig geweest. Er moet nog een broek gedroogd zijn voor morgen, maar dat zal nog wel lukken hoop ik. Ik ga toch nog maar even proberen een dutje te doen denk ik.

We moeten om half drie bij de parkeergarage zijn en dan brengen zij ons naar Schiphol, waar we dan nog een paar uur stuk moeten slaan. We zijn ingecheckt en moeten alleen de bagage nog inchecken. Is een machine voor, ben benieuwd hoe dat werkt. Ook ben ik benieuwd of we direct ons appartement in kunnen, of dat we tot 4 uur 'smiddags moeten wachten. En ik hoop dat we ergens wifi hebben, want anders moeten we elke keer naar de MacDonalds (of had ik dat al geschreven?). We zien het wel. Tot morgen.

1. Tieniedekort:
    2 november 2012
    Ha Ingrid en GErard, ik heb je laatste e-mail ontvangen van vandaag. Ik heb nog een keer geprobeerd om mijn reactie over te seinen en het is mij nu gelukt! Goed hè? Ik had toch een foutje gemaakt, een punt te veel maar nu weet ik hoe het moet.Dat vind ik toch prettig, het geeft me een lekker gevoel. Jongens een heel fijne vakantie gewenst! Ik hoop dat jullie alleen maar lekker warm weer zullen hebben. Geniet er met volle teugen van.Heel veel groeten en liefs van mij en ik denk aan jullie!
  2. Ingrid:
    2 november 2012
    Hoi mam, goed hoor. We zitten nu op Schiphol, het is 4 uur we hebben koffie op en we zo nu richting de gate.
    Liefs en groetjes van Gerard en Ingrid.