Zondag, laatste dag

11 november 2012 - Adeje, Spanje

Hoi allemaal,

Het is op helaas: de kannetjes wijn, de visjes voor Gerard, de zon, de bergen, de oceaan, de vakantie. We hebben er inderdaad van genoten, lekker bijgekomen, maar zouden nog wel een weekje willen blijven. Maar ja op is op he. Volgend jaar verder. We hebben vandaag een wandelingetje naar 'rechts' gemaakt even het dorpje bij daglicht bekijken, want we kwamer er alleen 's avonds. Nog een stukje over de eerste klif geweest: mooie vegetatie daar: echt soorten die je alleen hier op zo'n geisoleerde eilandengroep tegen komt.

Nog even echt in de oceaan gezwommen: heerlijke temperatuur. Had het eerst via de rotsen en een trapje geprobeerd, maar dat was toch te glibberig. Dus toch maar naar het zwarte strand, dat viel ook niet mee, want die oceaangolven gooien je zo om als je niet uitkijkt.

Dat was het dan, de koffers zijn nagenoeg ingepakt, morgen om 5 voor half 8 worden we opgehaald, net op tijd om nog een beetje te kunnen ontbijten en dan is het echt afgelopen.

Iedereen bedankt voor jullie reacties, was fijn om zo iets van thuis te 'horen' en te weten dat jullie een beetje meeleven.

Hasta la vista, buenos noches, arivedeci (o, nee, dat is Italiaans).