Vrijdag, werkend aan ons bruin

9 november 2012 - Adeje, Spanje

Hoi allemaal,

Geen internet is het toch niet helemaal, we hebben dus nog een paar dagen erbij gekocht, alhoewel we vandaag niet veel beleefd hebben. Heerlijk in de zon gelegen, boekje gelezen, kortom lekker geluierd dus. Strak blauwe lucht, af en toe een klein wolkje. Vanochtend zo helder dat ik volgens mij de Teide zag, maar het kan ook een andere berg geweest zijn die eerder nog niet zichtbaar was.

We kregen bericht dat we helaas eerder naar huis moeten: we moeten met een eerder vliegtuig mee! Er is waarschijnlijk niet veel tegen te doen, maar ik ga morgen wel even naar het kantoortje hier, want dat kost ons toch bijna een dag. We zouden om half 8 's avonds vliegen en nu moeten we al om 10 uur in het vliegtuig zitten. Het zal wel wijzigingen voorbehouden zijn, maar ga toch even proberen of het niet anders kan.

Gerard heeft vanavond vis gegeten die in een dikke zoutkorst in de oven heeft gebakken. Zag er mooi uit, en smaakte lekker. De vis werd helemaal voor Gerard uitgepeld. Bijzonder hoor. Morgen volgt de foto.

We gaan nu lekker slapen, want ondanks een dagje luieren heb ik slaap. Welterusten.