Zaterdag, naar Costa Adeje

10 november 2012 - Adeje, Spanje

Vandaag geprobeerd verhaal te halen over de vervroeging van onze terug vlucht, maar niet gelukt natturlijk. Het is en blijft dezelfde reisdag. We zullen als we terug zijn nog wel een brief naar de klantenservice schrijven.

We zijn naar het dorp hiernaast gelopen, een beetje de weg kwijt geraakt, het was allemaal net iets verder dan ik dacht. Maar achteraf, als we langs de boulevard waren blijven lopen was het niet zo heel ver geweest. Maar het was wel leuk om even bij het drukke gedeelte te kijken en ons gelukkig prijzen dat we daar niet zitten, alhoewel het waarsschijnlijk erg meevalt als je er wel zit. Onderweg wel mooie bloemen gezien en een roofvogel.

Verder lekker hier gebleven, we hebben allebei ons boek uit en zijn een beetje verbrand, voornamelijk door de wandeling heen en terug naar het Arke bureautje. Net terug van lekker gegeten. En nadat ik de foto's heb geupload gaan we weer lekker slapen.

Morgen laatste dag, snif.

Liefs en groeten weer allemaal.

1. Karin:
    11 november 2012
    Hoi Ingrid en Gerard,
    Hopelijk nog lekker genoten van de laatste paar uur vakantie!
    Die van ons is inmiddels ook weer voorbij helaas..
    Ingrid, wat schrijf je toch leuk! Ik heb met veel plezier jullie verhalen gevolgd dus ga maar snel weer op vakantie want da's ook leuk voor de achterblijvers ;-)
    Groetjes Karin