Een Euphorbia?

10 november 2012 - Adeje, Spanje

Een Euphorbia?

Deze foto werd gemaakt op 10 november 2012 in Adeje, Spanje met een Panasonic DMC-TZ8.

1. Tieniedekort:
    11 november 2012
    HA. Ingrid en Gerard, dit is jullie laatste dag in Tenerife. jammer maar jullie hebben wel genoten. En je hebt er mooie herinneringen aan overgehouden. Jullie moeten morgen denk ik vroeg op., want je moet al om 10 uur in het vliegtuig zitten.
    ik heb vandaag ontdekt dat er een hele pagina met foto,s waren, dat was een verrassing, er waren heel mooie bij. Of er een valk opstond weet ik niet zeker, hij leek er wel op! het ook een verrassing dat jij me belde , Ingrid. Leuk !! Ik heb toen om 10 uur nog even Sjoerd gebeld, daar was ook alles goed.Wat gaat die jongen laat naar bed toe! Om i uur s,nachtslot pas, Dat is nog later dan ik ga. vandaag zijn Liesbeth en Tjeerd niet geweest, Liesbeth heeft buikgriep gehad, schreef ze in een e-mail en ze kon nog niet zolang in de auto zitten. Het was vanmorgen hier prachtig weer, zonnig en geen wind. Maar vanmiddag was de zon weg en het werd erg bewolkt. dan weten jullie wat je kan verwachten als je weer thuis komt. Jongens dit was het weer voor vandaag, de laatste mail denk ik. veel groeten en een kus van je moeder!xaqq