Maandag

29 oktober 2012 - Den Hoorn, Nederland

Vandaag van de trein naar huis helemaal drijfwaternat geregend! Centimeters diepe plassen, automobilisten die voor extra sproeibuien zorgen, niet dat het iets uitmaakte qua natheid, maar een beetje uitkijken voor fietsers zou wel fijn geweest zijn. Ik heb thuis maar snel alles de wasmachine in gestopt. Ik moest immers toch nog wassen....

Heb net maar even gekeken naar het weer in Tenerife. Ook wel regen, maar lang niet zoveel als hier, en de temperatuur is ook een stuk beter: 27 graden en er is gelukkig ook zon. Hopelijk houdt dat nog een beetje aan. Maar voor de zekerheid toch ook maar een parapluutje in de koffer gooien.

Ik moet langzamerhand ook maar eens gaan kijken wat we mee moeten. Overal maar op rekenen qua weer denk ik: zowel luchtige als warme kleding. Ik wil graag de Teide op, en daar zal het wel koud zijn, en dan moeten er natuurlijk ook een soort van wandelschoenen mee, naast de badslippers en een bikini, of zal ik me toch maar beperken tot mijn badpak. Kan me overigens niet goed voorstellen dat het daar warm genoeg voor is. Ik ben benieuwd.

Maar eerst morgen nog even trakteren, hopelijk hebben ze lekkere vlaaien in voorraad bij de multivlaai morgen: niet gunstig voor de bikini natuurlijk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl