Dinsdag, verjaardag

30 oktober 2012 - Den Hoorn, Nederland

Nou het was me het dagje wel. Je zal maar jarig zijn. Thuis al gefeliciteerd natuurlijk. Op mijn werk hingen alle slingers die we hebben. Echt feestelijk en ik voelde me echt jarig. Ik had bij Centraal anderhalve vlaai gehaald en die hebben we rond tienen lekker soldaat gemaakt bij een kopje koffie. Ook kreeg ik mailtjes en telefoontjes (eentje zelfs met zang).

Qua werk allerlei zaken afgehandeld, geregeld en overgedragen. Hopelik ben ik niets vergeten. Zal nog wel even nadenken. O, ik hoop dat de collega's de slingers ook weer weghalen, anders zitten ze er ruim twee weken feestelijk bij.

Na wat perikelen met tante Beppie konden we rond negenen eindelijk iets eten. Inmiddels had Carola nog wat kaarten en een fotoboek van Tenerife om vast voor te genieten. Leuk hoor. En later kwam Ingrid nog heel lief een kadootje brengen. Ook lagen er natuurlijk verjaardagskaarten, en kreeg ik via Hyves en Facebook nog een aantal felicitaties. Allemaal bedankt!

Nu hebben we net nog een overgebleven stukje vlaai verorberd en nu wordt het toch wel tijd voor ons bedje. Morgen nog veel te doen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade