Woensdag

31 oktober 2012 - Den Hoorn, Nederland

Nog maar anderhalf nachtje slapen.

Vandaag veel gedaan: gewassen en gewassen. Sjoerd zijn bed verschoond, die van ons is morgen aan de beurt. Boven al voor de helft gestofzuigd. Naar de rommelmarkt geweest. Bikini van de Wehkamp teruggestuurd, nieuwe koffer gekocht, 2 zelfs het was een set. Nog even bij tante Beppie langs geweest en alle pilletjes voor haar op volgorde klaar gelegd; ik hoop dat dat goed gaat. Boodschappen gedaan, gelukkig op tijd bedacht dat het Halloween is zodat ik gelukkig iets te snoepen had voor de kinderen die langs kwamen. Eén jaar was ik het vergeten, dat is genant. Alvast wat te eten voor in het vliegtuig gekocht, want op zo'n charter krijg je niets zonder er dik voor te moeten betalen.

Nu ga ik nog even de traktatie voor straks na ballet snijden en regelen, naar ballet en lekker slapen.

1. Natas en Lex:
    1 november 2012
    GENIETEN!!!!! Dat is het devies.
    En wij lezen graag mee met jullie avonturen :-)

Liefs, Natas en Lex
  2. Tienie de Kort,:
    2 november 2012
    Ha Ingrid, leuk zo,n verhaaltje van te voren. Er moet altijd nog veel gebeuren voor je eindelijk weg kan.
    Komen bij jullie de kinderen langs de deur met HAloween? Bij ons niet. Alleen met 11 november op Sint Maarten. Ik weet niet of ik dat dit jaar nog mee doet, als er gebeld wordt duurt het zo lang voor ik bij de deur ben dat de kinderen dan al weg zijn Ik ga dit even verzenden en hoop dat het me lukt! Dag ING,