Zaterdag, 's ochtends

3 november 2012 - Tenerife, Spanje

Hoi allemaal, we hebben net ons ontbijt op (dat bleek inclusief te zijn, tenminste als we het goed begrepen hebben...). We zaten weg te smelten in de zon, maar inmiddels zit hij weer achter de wolken, maar het is nog wel warm en een beetje klam. We gaan de omgeving maar even verkennen.

Gister zijn we na de internet sessie boodschappen gaan doen in het supermarktje hier naast en hebben heerlijk op ons balkonnetje wijn, brood en kaas genuttigd. Kregen bezoek van een hongerige houtduif. Nog even het dak van het complex op geklommen (dakterras hoor) en van het uitzicht genoten. Daarna begon het te stormen en later heel hard te regenen. We zijn toen lekker in bed gekropen en hebben eigenlijk doorgeslapen tot vanmorgen vroeg. We waren zeker toch een beetje moe.

Sjoerd, hoe gaat het met jou? Alles goed. Geef je nog even een teken van leven? Werkse.

PS Als het goed is kun je op het tabje Foto's klikken voor wat foto's. Ik weet alleen niet of ik de scherpste uit gezocht heb.

1. Sjoerd Thijsse:
    3 november 2012
    ¡Hola,

Ik leef nog steeds, ik eet genoeg en al die andere dingen die je levend houdt. Het is wel raar om voor je ééntje te koken, een kleine hoeveelheid.
  2. Tieniedekort:
    3 november 2012
    Ha Ingrid en Gerard, ik heb pas vanmiddag jullie weblog gelezen.Ik wist niet meer wat ik moest aanklikken, gelukkig was Erik hier en ik heb nu je berichtjes van vrijdag en zaterdag gelezen. Hoe was de vliegreis, hebben jullie de zon zien opkomen? En hoe is het weer nu? Hier was het vandaag regenachtig met af en toe wat zon.Ik heb gisteren Sjoerd gebeld,hij had lekker gekookt en gegeten. Hij zei dat hij lekker thuis bleef, misschien nog even naar de buren. had jij nog boodschappen voor hem gedaan Ingrid? Hij vond het een sport om te kijken of hij het aankon om voor zichzelf te zorgen. toen ik zei dat hij goed begonnen was en dat het eerste dag het beste was, zei Sjoerd ja maar het is nog maar een dag. Ik bel hem straks nog even. We hopen dat het weer mee blijft werken en dat jullie genieten .Groetjes en een dikke kus van Erik,Ylona,Hidde Jelte en van mamma.
  3. Ingrid:
    4 november 2012
    Hola, (hé Sjoerd, ik heb helemaal niet zo'n omgekeerd uitroepteken! Hoe kom je daaraan?) Dank jullie wel voor je reacties. Vandaag is het weer bewolkt, hopelijk komt de zon straks nog even. Leuk dat je Sjoerd gebeld heb, Mam. Groetjes van hier.